bezedakos

bezedakos

10 Ιουνίου 2014

10/6/14 ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ Ο,ΤΙ ΛΕΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.





* Ανασχηματισμός. Όπως λέμε στάχτη στα μάτια.
Και αυτοί που φεύγουν και αυτοί που μένουν
οι μοίρες με απονιά πάντα θα τους δέρνουν.
(Η ψυχασθένεια για κατοχή ατομικής εξουσίας δεν θεραπεύεται με κανένα ανασχηματισμό)

* Για 13 χρόνια δήλωνε ότι ήταν γιατρός. 
Πλαστογράφησε πτυχίο και έγινε μέχρι και διευθυντής. Οικειοποιήθηκε μια ιδιότητα που δεν είχε.

*  Οι ολιγαρχικοί όμως κάθε μορφής οικειοποιούνται τα πάντα. Έννοιες και αντικείμενα όλα για πάρτη τους. Και όλα αυτά δια μέσου της αποφυγής του ορισμού των εννοιών και την συνακόλουθη εύκολη αλλοίωσης του περιεχομένου των.

* «Κρίση της δημοκρατίας», « κρίση της αντιπροσώπευσης» κλπ
είναι δύο από τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν οι «βαθυστόχαστες» αναλύσεις των ολιγαρχικοποιημένων ηγεσιών των διάφορων κομμάτων της «αριστεράς».

*Κρίση είναι μια μεγάλη δυσενέργεια, «δυσλειτουργία ενός ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ….

* Δηλαδή  ένα υποκείμενο ανύπαρκτο δεν περνά ποτέ κρίση!!!

* Άρα  αφού δεν υπάρχει πουθενά εξουσία του λαού (δημοκρατία) δεν υπάρχει ούτε και πολιτική αντιπροσώπευση.

* Και επομένως, η δημοκρατία και η αντιπροσώπευση που είναι απαραίτητο στοιχείο αυτής 
δεν περνάνε καμιά κρίση αφού σήμερα είναι ανύπαρκτες οντότητες.

* Όμως οι ολιγαρχικοποιημένες ηγεσίες της κοινοβουλευτικής και της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς θέλουν να μας πείσουν, σώνει και καλά ότι σήμερα οι λαοί υποφέρουν γιατί έχουν την εξουσία στα χέρια τους (δημοκρατία) και την ασκούν   δια μέσου των αντιπροσώπων τους. ( Έτσι οι λαοί θα πρέπει να καταφερθούν εναντίον της εξουσίας τους .)
 Γιατί άραγε μας τα λένε έτσι; Που είναι ο λάκκος της φάβας;

* Εξουσία είναι η δύναμη ενός υποκειμένου (ατομικού ή συλλογικού) να επιβάλει, δια του καταναγκασμού, τη θέλησή του πάνω στη διαφορετική θέληση ενός άλλου υποκειμένου.

* Επομένως, εξουσία του λαού (δημοκρατία) υπάρχει μόνο όταν ο λαός σαν πλειοψηφικό υποκείμενο,  έχει τη δύναμη να επιβάλει τη θέλησή του πάνω σε μειοψηφικά υποκείμενα που έχουν διαφορετικές θελήσεις.
 
* Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Η δύναμη επιβολής εκδηλώνεται από την εκτελεστική και τη δικαστική εξουσία και η θέληση εκφράζεται από τη νομοθετική εξουσία.

* Άρα, αν η  εκτελεστική,  η δικαστικής και η νομοθετική εξουσία  δεν ανήκει  στην πλειοψηφία της κοινωνίας  τότε  θα ανήκει στην μειοψηφία (στους λίγους).
Συνεπάγεται ότι  το πολιτικό σύστημα θα είναι ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ και επομένως αυτό θα περνάει κρίση.

*  Και γιατί δεν θέλουν να πουν ότι περνά κρίση η κοινοβουλευτική ολιγαρχία;
Απλούστατα γιατί δεν θέλουν με ΤΙΠΟΤΑ να αποκαλέσουν τον κοινοβουλευτισμό ολιγαρχία. Θέλουν πάσα θυσία και ενάντια σε κάθε ψήγμα λογικής και σε ψήγμα επαναστατικής ηθικής  να αποκαλούν τον κοινοβουλευτισμό δημοκρατία έστω και με κάποιο επίθετο μπροστά
. Έτσι τον ονομάζουν  αστική δημοκρατία, αντιπροσωπευτική δημοκρατία, κοινοβουλευτική δημοκρατία…
Δεν πάει η γλώσσα τους στο κοινοβουλευτική ολιγαρχία.

* Γιατί όμως θέλουν να αποδίδουν τη σημερινή κρίση, τη σημερινή εξαθλίωση των λαών στην έννοια της δημοκρατίας όταν αυτή είναι σήμερα ανύπαρκτη; Γιατί θέλουν να κατηγορούν τη δημοκρατία όταν αυτή δεν φέρει καμιά ευθύνη;

* Ο κοινοβουλευτισμός βασίζεται στις εκλογές των ολιγαρχών (ολιγαρχικές εκλογές).
Αμέσως μετά από αυτές τις εκλογές, οι εκλεγμένοι μετατρέπονται σε ασύδοτους νταβατζήδες, καταπιεστές  του λαού  και όχι σε εκτελεστικά του όργανα, σε διαμεσολαβητές αντιπροσώπους μεταξύ θέλησης του  και  της πρακτικής εφαρμογής της. Αντίθετα γίνονται ασύδοτοι ολιγαρχικοί, καταπιεστές  που διατάζουν, καταναγκάζουν το λαό για να εφαρμόσει τη θέλησή τους.

* Ποτέ και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί ο πραγματικός αντιπρόσωπος να διατάζει τον εντολέα του. Αν τον διατάζει παύει αυτόματα να είναι αντιπρόσωπος. Γίνεται ασύδοτος καταπιεστής του

* Αυτή την απάτη θέλουν να την ονομάζουν αντιπροσώπευση και εξουσία του λαού. Γιατί;


* Γιατί το ίδιο στοιχείο  δηλαδή εκλογή λίγων οι οποίοι μετά θα διατάζουν  το λαό και θα τον καταναγκάζουν να εφαρμόσει τη θέλησή του, υπάρχει και στον δικό τους απώτερο πολιτικό σκοπό. Έτσι θέλουν να βαπτίσουν και το δικό τους πρόταγμα δημοκρατία σε αναλογία με το πρόταγμα και την ουσία του κοινοβουλευτισμού.

* Μας λένε ότι και τα δύο συστήματα είναι εξουσία του λαού (δημοκρατία) και στις δύο περιπτώσεις οι εκλεγμένοι θεωρούνται αντιπρόσωποι!!!  Έτσι τις διαφορές τους θέλουν να μας τις πετάξουν στο γήπεδο του ποιος είναι καλύτερος αντιπρόσωπος, ποιος έχει καλύτερη πολιτική και σε αυτό το χώρο να τις ψάξουμε. Θέλουν, δια του αντιπερισπασμού, να μας απομακρύνουν από την ουσία των συστημάτων της ολιγαρχίας και της δημοκρατίας.

* Ονομάζουν την ολιγαρχία δημοκρατία και τους ασύδοτους νταβατζήδες, καταπιεστές σε  αντιπροσώπους για να καλύψουν τη δική τους ολιγαρχική πρόταση για την αυριανή κοινωνία.


* Τι να μας πουν δηλαδή ότι ο απώτερος σκοπός τους είναι η δική τους ατομική ολιγαρχική εξουσία και όχι η εξουσία των πολλών (δημοκρατία);

*Πχ τι να μας πει η ηγεσία του σύριζα; Να μας πει ότι η επιδίωξή του για εκλογή 151 βολευτών οι οποίοι θα αποφασίζουν και θα διατάζουν 11 εκατομμύρια ανθρώπους είναι ολιγαρχία; Δηλαδή να κάνει χαρακίρι; Να αναγκαστούν να πάνε για ψυχοθεραπεία;

*Τι να πει το ΚΚΕ και η εξωκοινοβουλευτική αριστερά που έχουν για σκοπό τους τα ολιγαρχικά «εργατικά συμβούλια»; Ότι το να έχει όλες τις εξουσίες  το εκλεγμένο ανώτερο «εργατικό συμβούλιο» που θα αποτελείται από 100-200 άτομα ήτοι με το να κατέχει όλη τη νομοθετική, την εκτελεστική και τη δικαστική εξουσία, είναι ολιγαρχία; ΟΧΙ. Θα μας πουν ότι ο λαός ή η εργατική τάξη είναι αυτά τα 100-200 άτομα και έτσι το σύστημα τους είναι δημοκρατία. Όπως δημοκρατία είναι και ο κοινοβουλευτισμός κατά τον οποίο μερικές δεκάδες εκλεγμένοι κατέχουν όλες τις πολιτικές εξουσίες.

*Τι να μας πουν;  Ότι ο Λένιν κατέστρεψε πλήρως το  δημοκρατικό κοινοτιστικό και πρόταγμα του Μαρξ και το αντικατέστησε με ένα απόλυτα ολιγαρχικό πολιτικό σύστημα των  «εργατικών συμβουλίων» που οδηγεί στον αντικοινοτιστικό κρατικό-κομματικό καπιταλισμό;

* Να πουν ότι τόσες δεκαετίες έκαναν λάθος που δεν είδαν ότι άλλο είναι το πρόταγμα του Μαρξ και εντελώς αντίθετο το πρόταγμα του Λένιν;
Να κάνουν χαρακίρι;

* Πρώτα υιοθέτησαν ένα ολιγαρχικό πρόταγμα και στη συνέχεια για να το στηρίξουν υιοθέτησαν όλο το αστικό λεξιλόγιο και το περιεχόμενο των λέξεων που αυτή είχε αλλοιώσει. Έτσι υιοθέτησαν το αστικό περιεχόμενο των εννοιών της Δημοκρατίας, της αντιπροσώπευσης και πολλών άλλων.

* Έχει δει κανείς ποτέ και πουθενά τον ορισμό των λέξεων δημοκρατίας και αντιπροσώπευσης;

* Η ολιγαρχικοποιημένη  «αριστερά»  αποφεύγει σαν το διάολο με το λιβάνι να ορίσει τις κοινωνικές έννοιες.
Έχει δει ποτέ κανείς κανέναν ορισμό τους;

* Και να προσπαθήσουν να ορίσουν τις έννοιες της δημοκρατίας, αντιπροσώπευσης, ελευθερίας, δικαιωμάτων, δημοκρατικών ελευθεριών, δημοκρατικών δικαιωμάτων, κράτους, δημοσίου κλπ,  θα τις ορίσουν λάθος γιατί το Λενινικό πρόταγμα τους πετάει έξω από κάθε πραγματικότητα και δυνατότητα ανάλυσης αυτής.

*Ο ολιγαρχισμός  σήμερα είναι τρίμορφος . Είναι ο φασιστικός, ο κοινοβουλευτικός και ο «εργατοσυμβουλιακός. Η ουσία τους είναι ίδια. Όλοι τους θέλουν τις εξουσίες για πάρτη τους. Και οι τρεις μορφές του βρίσκονται σε πολύ μεγάλη κρίση.
 Όμως θα ήταν λάθος αν δεν βλέπαμε και τις διαφορές και τις αντιθέσεις που έχουν μεταξύ τους.
 Θα ήταν επίσης λάθος να μην κάναμε πχ διάκριση μεταξύ ηγεσιών της ολιγαρχικοποιημένης αριστεράς και των πολύ καλοπροαίρετων αγωνιστών μελών και οπαδών της.

* Ο αγώνας για την αυτοθέσμιση των λαών έχει δρόμο. Στοχεύουμε άμεσα στη δημιουργία ΑΝΤΙΟΛΙΓΑΡΧΙΚΏΝ ΜΕΤΩΠΩΝ με κεντρικό πρόταγμα το «ΟΛΗ Η ΕΝΟΠΛΗ, Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ  ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ»

ΡΔ