Μετά τις τοπικές ολιγαρχικές εκλογές, οι αρχηγοί σχεδόν όλων των παρατάξεων που δεν πήγαν καλά ή καθόλου καλά, κοροϊδεύουν ασύστολα τους οπαδούς τους. Από τη μια, τους παρουσιάζουν ότι η ήττα τους είναι μικρότερη της πραγματικής και από την άλλη τους κάνουν ενέσεις με τονωτικά λόγια ελπίδας για το αύριο. Και εκείνοι που πήγαν καλά, κάνουν τον θετικό απολογισμό τους με στόχο να ανέβουν ακόμα περισσότερο στα μάτια των οπαδών τους.
Ααααρρωωωστοι….που έλεγε και ο Βέγγος.
* Οι ομοιότητες και οι διαφορές των ολιγαρχικών.
Η πολύ σωστή φράση όλοι «οι ολιγαρχικοί είναι ίδιοι» δεν αρνείται τις όποιες μεγάλες ή μικρές διαφορές μεταξύ των ολιγαρχικών. Πχ φασίστας ολιγαρχικός ήταν ο Παπαδόπουλος και φασίστας ολιγαρχικός ήταν και ο Ιωαννίδης. Είχαν όμως και τις διαφορές τους. Ο Παπαδόπουλος ήθελε να ήταν αυτός ο αρχηγός φασίστας αλλά το ίδιο ήθελε για τον εαυτό του και ο Ιωαννίδης. Στο τέλος ο Ιωαννίδης συλλαμβάνει το άλλο τέρας και αναλαμβάνει αυτός την πρωθυπουργία.
Το κοινό (ίδιο) στοιχείο όλων των ληστών είναι ο σκοπός της ληστείας και οι διαφορές τους βρίσκονται κυρίως στο μοίρασμα της λείας.
* Όλες οι ηγεσίες των ολιγαρχικών κομμάτων είναι ίδιες ως προς τον απώτερο σκοπό τους.
Όλες θέλουν να κατακτήσουν την νομοθετική, την εκτελεστική και δικαστική εξουσία. Θέλουν να έχουν αυτοί τα ηνία της κοινωνίας και όχι ο λαός.
Είναι όμως διαφορετικές ως προς τα μέσα που θα χρησιμοποιούν για να την αποκτήσουν και κατόπιν να ασκήσουν αυτή την εξουσία και ως προς το μέγεθος των ελάχιστων ατομικών δικαιωμάτων που προτίθενται να παραχωρήσουν στους υπηκόους τους.
Μεταξύ τους όμως προκύπτουν κάθε τόσο ή συμμαχίες ή και καταστάσεις αλληλοεξόντωσης ή ακόμα και έχθρες που θα είναι για πάντα αγεφύρωτες παρότι ο σκοπός τους είναι ίδιος επί της ουσίας.
* Οι σχέσεις του φασισμού με την κυνοβουλευτική ολιγαρχία.
Οι σχέσεις τους διαμορφώνονται από τις ανάγκες του ολιγαρχικού οικονομικού κεφαλαιοκρατικού συστήματος το οποίο υπηρετούν. Αν το σύστημα τους επιβάλει μια συμμαχία τότε θα συμμαχήσουν. Αν το σύστημα θεωρεί ότι σε μια ιστορική συγκυρία έχει περισσότερο ανάγκη την μία ή την άλλη έκφραση του ολιγαρχισμού τότε αυτή την πολιτική ολιγαρχία θα κοιτάξει να επιβάλει. (Δες παρασκηνιακές συνεννοήσεις Μπαλτάκου κλπ).
Οι διαφορές του φασισμού με τον κυνοβουλευτισμό γεφυρώνονται πάντα όταν είναι διαταγή του κεφαλαιοκρατικού συστήματος.
* Οι γέφυρες συμμαχίας όμως μεταξύ ολιγαρχικού Λενινισμού και ολιγαρχικού φασισμού, έχουν αποδειχθεί ιστορικά αγεφύρωτες. Το γιατί χρειάζεται ειδικό κεφάλαιο για επεξήγηση.
* Όντως σε άνοδο το ναζιστικό ολιγαρχικό μόρφωμα. Όμως όχι και σε τόση άνοδο όπως την προβάλουν τα ΜΜΕ. (24 χιλιάδες ψήφους πήρε πιο πάνω σε σχέση με τις κυνοβουλευτικές εκλογές του 2012 σε ολόκληρη την Αττική). Οι λαοπροδότες ( μεταξικοί, γερμανοτσολιάδες, σουμπερίτες, πουλικανοί κλπ) επηρέαζαν ιστορικά στη Χώρα μας, ένα ποσοστό πληθυσμού μεταξύ 15 και 20%. Σε διάφορες όμως ιστορικές φάσεις αυτό το ποσοστό μίκραινε γιατί ένα τμήμα του κρυβόταν πίσω από κάποιο άλλο κυνοβουλευτικό κόμμα για λόγους προσωπικού συμφέροντος.
* Οι δημοκράτες θα πρέπει να κάνουν αγώνα ενάντια σε κάθε μορφή ολιγαρχισμού.
Και ως εκ τούτου θα πρέπει να αντιμετωπίσουν ιδεολογικά και κινηματικά και το φασισμό.
* Οι ολιγαρχικές συλλογικότητες δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ιδεολογικά αποτελεσματικά τον ολιγαρχισμό του φασισμού. Αντίθετα σε πολλές περιπτώσεις αν πάνε να αντιπαρατεθούν μαζί του τότε είναι σαν να ρίχνουν λάδι στη φωτιά. Πχ αν πάνε οι λωποδύτες του ΠΑΣΟΚ να καταφερθούν εναντίον του φασισμού τόσο αυτός θα μεγαλώνει…
* Οι άλλοι οι ολιγαρχικοί τι να πουν επί της τελικής ουσίας;
Ότι θα είναι λιγότερο κακοί νταβατζήδες του λαού από ότι θα είναι οι φασίστες;
* Το φασισμό στο ιδεολογικό – επιχειρηματολογικό επίπεδο μπορεί να τον αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ΜΟΝΟ η ιδεολογία της πραγματικής δημοκρατίας, ΜΟΝΟ η ιδεολογία του αντιολιγαρχισμού. Με επιχειρήματα βγαλμένα και από την ιστορία (σύγκριση ευμάρειας και πολιτισμού αρχαίας Αθηναϊκής δημοκρατίας με τα ολιγαρχικά συστήματα Σπάρτης, Μακεδονίας και όλων των ολιγαρχικών συστημάτων του κόσμου ) και από τη λογική του σήμερα για το δέον κοινωνικό γενέσθαι.. Η ιστορική σύγκριση και η λογική των δεδομένων και των επιχειρημάτων για το σήμερα και το αύριο κονιορτοποιεί εντελώς το φασισμό και τον κάθε ολιγαρχισμό.
Πχ οι φασίστες φωνάζουν και τραγουδούν το «Είμαστε Σπαρτιάτες». Είναι τόσο σκατόμυαλοι που προδίδονται από μόνοι τους.
Όμως ας μας πουν - αν ξέρουν - έστω και έναν επιστήμονα που έβγαλε το ολιγαρχικό σύστημα της Σπάρτης. Έναν μαθηματικό, έναν αστρονόμο, ένα φιλόσοφο, έναν αρχιτέκτονα, έναν ιστορικό, έναν τραγωδό κλπ. Ας μας πουν πχ με πόσους αιώνες καθυστέρηση (πόσο καθυστερημένοι ήταν) έφτιαξαν το θέατρό τους σε σχέση με τη δημοκρατική Αθήνα. Από την άλλη ας μας πουν πόσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ φωτεινά μυαλά έβγαλε η δημοκρατία της Αθήνας (αν το ξέρουν οι απόλυτα αμόρφωτοι). Τι σύγκριση να κάνεις μεταξύ των ολιγαρχικών συστημάτων και της δημοκρατίας; Όταν η δημοκρατία της Αθήνας (ο λαός είχε την νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική στα χέρια του) τέλειωνε τον Παρθενώνα ο λαός της Σπάρτης ήταν καταδικασμένος από το σύστημά του, να ζει μέσα στα μαντριά μαζί με τα ζώα, εντελώς αμόρφωτος. Η ΑΠΟΛΥΤΗ μπίχλα. Είχε όμως τον απάνθρωπο «πολιτισμό» του καιάδα!!! Οι νέοι εκπαιδεύονταν μόνο στο μαχαιρόβγαλμα και στην κλοπή όπως και οι σημερινοί απολίτιστοι εγκληματίες εθνικιστικοφασίστες. Οι σημερινοί ολιγαρχικοί φασίστες εκπαιδεύονται σε παραλίες με αρχαία όπλα και ασπίδες της Σπάρτης για να αναβιώσουν την κουλτούρα, τον «πολιτισμό» και φυσικά το σύστημα της απόλυτης ένδειας της αρχαίας Σπάρτης.
Και μη σας πει κανείς ότι η Μακεδονία έβγαλε ΕΝΑΝ επιστήμονα, τον Αριστοτέλη!!! ΨΕΜΑ ολιγαρχικό. Τον Αριστοτέλη τον πήρε από τη Μακεδονία ο θετός Πατέρας του όταν πέθαναν οι γονείς του και τον πήγε στην Μικρά Ασία. Όταν έφυγε από τη Μακεδονία ήταν μόνο επτά χρονών και η ολιγαρχική Μακεδονία δεν είχε κανένα εκπαιδευτικό σύστημα. Μετά από τη Μικρά Ασία και σε ηλικία 17 χρόνων, ο θετός πατέρας του τον έστειλε στην Αθήνα για σπουδές γιατί μόνο στην Αθήνα υπήρχε επιστήμη και πολιτισμός.
Τι να συγκρίνει κανείς; Το εκτυφλωτικό φως με το απόλυτο σκοτάδι;
Τι να μας πουνς Να μας πουν για τον πατριωτισμό των ολιγαρχικών Σπαρτιατών ή για τον φιλοτομαρισμό τους; Μήπως ξέρουν τι ήταν ο Δημάρατος; Μήπως θέλουν να μας πουν κατόπιν για την προδοτική συμμαχία των Σπαρτιατών με την Περσία το 412 πχ όπου οι Σπαρτιάτες δέχονται να γίνουν μισθοφόροι στρατιώτες των Περσών για να συντρίψουν τη δημοκρατία στην Αθήνα;
Πάνε όμως αυτοί οι εγκληματίες να βάλουν τσόντα, κολλητά στον πολιτισμό της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ της Αθήνας και τον σχεδόν μηδαμινό «πολιτισμό» των ολιγαρχικών συστημάτων. Έτσι εντελώς καριόλικα μιλούν γενικά και αόριστα για «Ελληνικό πολιτισμό» όταν ουσιαστικά και κατά συντριπτικό μέγεθος, υπάρχει μόνο ο πολιτισμός της δημοκρατίας των ελλήνων της Αθήνας.
ΑΡΑ, Η ΕΥΜΑΡΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΝΙΔΙΑΚΟ (γένος Ελλήνων) ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η΄ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
Όμως όπως είπαμε, οι άλλοι ολιγαρχικοί δεν μπορούν να αντιπαρατεθούν ιδεολογικά με συντριπτικά επιχειρήματα κατά του φασισμού γιατί αρνούνται τη δημοκρατία (εξουσία του λαού) όπου η νομοθετική, η εκτελεστική και η δικαστική εξουσία να ανήκει στο λαό. Αρνούνται αυτές οι εξουσίες να περάσουν στα χέρια του λαού.
* Και αφού η ιστορική σύγκριση σε αυτή τη φάση τους συντρίβει κυριολεκτικά, για να αποφύγουν το στριμωκώλιασμα, θα πεταχτούν στην ολιγαρχική στρατιωτική χούντα της επταετίας για να μας την περάσουν σαν πρότυπο!!!
Για το παγκόσμιο ρεκόρ του εγκλήματος της χούντας στην οικονομία, για το παγκόσμιο ρεκόρ σκατομυαλιάς αυτών των φασιστών, θα γράψουμε σε επόμενο σχόλιο.
ΑΔ