*Ο Λαός, με το
σύστημα της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΡΧΙΑΣ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ της Αθήνας, δεν ήθελε να έχει απλά
κάποια δικαιώματα τα οποία θα του παραχωρεί μια ολιγαρχική εξουσία. Αντίθετα
ήθελε ο ίδιος να έχει την ΕΞΟΥΣΙΑ - ΔΥΝΑΜΗ ώστε να φτιάχνει ΜΟΝΟΣ του
(πλειοψηφιακά) τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του. ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ.
Αν μια μειοψηφία φτιάχνει τους νόμους, κατά οποίους αποδίδονται δικαιώματα και υποχρεώσεις, τότε αυτή η ολιγαρχική εξουσία μπορεί:
1. να αποδίδει πολύ λιγότερα δικαιώματα από εκείνα που έχει ανάγκη ο λαός και δύνανται να υλοποιηθούν.
2. σε αντίβαρο των δικαιωμάτων, να αποδίδει τεράστιες υποχρεώσεις στο λαό που θα εξανεμίζουν συνολικά τα οφέλη από τα δικαιώματα.
3. θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να πάρει πίσω όποια δικαιώματα του λαού είναι ασύμφορα για την ολιγαρχία.
Και όπως λέει ο ΞΕΝΟΦΩΝ: «..Αν αναζητείς την ευνομία, τότε θα δεις πρώτα ότι οι επιδεξιότεροι (άριστοι, ειδικοί, τεχνοκράτες. «λαοσωτήρες») κάνουν τους νόμους για το δικό τους συμφέρον.»
* Γι αυτό μεγαλούργησε η Αθήνα. Γιατί τον κάθε νόμο τον επέλεγε και τον επέβαλλε η πλειοψηφία του λαού. Το ιστορικό πείραμα έχει αποφανθεί οριστικά και αμετάκλητα για τη συντριπτική υπεροχή του. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ, η σχέση πολιτισμού και ευμάρειας μεταξύ της πλειοψηφιαρχίας της Αθήνας και των ολιγαρχικών πόλεων της εποχής εκείνης, όπως Σπάρτης και Μακεδονίας, είναι σχέση ελέφαντα με κουνούπι. (Αυτές οι δύο πόλεις δεν έβγαλαν σχεδόν ΟΥΤΕ έναν επιστήμονα ενώ οι γνωστοί και άγνωστοι άνθρωποι του πνεύματος στην Αθήνα ήταν χιλιάδες)'
*Αρκετοί υπήκοοι πέφτουν στην προπαγανδιστική παγίδα των ολιγαρχικών και μας λένε για μερικά δικαιώματα που παρείχαν στους υπηκόους τους κάποια ολιγαρχικά συστήματα (εργασία, παιδεία, υγεία κλπ) για να μας πουν τελικά ότι υπάρχουν και καλά ολιγαρχικά συστήματα.
Ποτέ όμως δεν μας αναφέρουν κάτι για το μέγεθος του αντίτιμου των υποχρεώσεων ή των άλλων αρνητικών. Έτσι βλέπουν ένα δένδρο και δεν βλέπουν πίσω από αυτό το τεράστιο δάσος με βάτα που υπάρχει. Δεν βλέπουν ότι οι άνθρωποι ήταν ετεροκαθορισμένοι, ότι ήταν κλεισμένοι σε ένα (μικρότερο ή μεγαλύτερο) κλουβί, ότι η λιγότερη ή η περισσότερη τροφή που τους παρείχαν ήταν μεν κάτι το θετικό αλλά η στέρηση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, η στέρηση της δυνατότητας γι αυτοκαθορισμό σε ΟΛΑ τα κοινωνικά θέματα είναι ένα τεράστιο αρνητικό. (Σαν να κλέβουν από έναν πολλά καρβέλια και να του δίνουν πίσω τρία αντίδωρα και ταυτόχρονα να τον πείθουν ότι συνολικά αυτό είναι θετικό.)
ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΑΪΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ - ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ.
Αν μια μειοψηφία φτιάχνει τους νόμους, κατά οποίους αποδίδονται δικαιώματα και υποχρεώσεις, τότε αυτή η ολιγαρχική εξουσία μπορεί:
1. να αποδίδει πολύ λιγότερα δικαιώματα από εκείνα που έχει ανάγκη ο λαός και δύνανται να υλοποιηθούν.
2. σε αντίβαρο των δικαιωμάτων, να αποδίδει τεράστιες υποχρεώσεις στο λαό που θα εξανεμίζουν συνολικά τα οφέλη από τα δικαιώματα.
3. θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να πάρει πίσω όποια δικαιώματα του λαού είναι ασύμφορα για την ολιγαρχία.
Και όπως λέει ο ΞΕΝΟΦΩΝ: «..Αν αναζητείς την ευνομία, τότε θα δεις πρώτα ότι οι επιδεξιότεροι (άριστοι, ειδικοί, τεχνοκράτες. «λαοσωτήρες») κάνουν τους νόμους για το δικό τους συμφέρον.»
* Γι αυτό μεγαλούργησε η Αθήνα. Γιατί τον κάθε νόμο τον επέλεγε και τον επέβαλλε η πλειοψηφία του λαού. Το ιστορικό πείραμα έχει αποφανθεί οριστικά και αμετάκλητα για τη συντριπτική υπεροχή του. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ, η σχέση πολιτισμού και ευμάρειας μεταξύ της πλειοψηφιαρχίας της Αθήνας και των ολιγαρχικών πόλεων της εποχής εκείνης, όπως Σπάρτης και Μακεδονίας, είναι σχέση ελέφαντα με κουνούπι. (Αυτές οι δύο πόλεις δεν έβγαλαν σχεδόν ΟΥΤΕ έναν επιστήμονα ενώ οι γνωστοί και άγνωστοι άνθρωποι του πνεύματος στην Αθήνα ήταν χιλιάδες)'
*Αρκετοί υπήκοοι πέφτουν στην προπαγανδιστική παγίδα των ολιγαρχικών και μας λένε για μερικά δικαιώματα που παρείχαν στους υπηκόους τους κάποια ολιγαρχικά συστήματα (εργασία, παιδεία, υγεία κλπ) για να μας πουν τελικά ότι υπάρχουν και καλά ολιγαρχικά συστήματα.
Ποτέ όμως δεν μας αναφέρουν κάτι για το μέγεθος του αντίτιμου των υποχρεώσεων ή των άλλων αρνητικών. Έτσι βλέπουν ένα δένδρο και δεν βλέπουν πίσω από αυτό το τεράστιο δάσος με βάτα που υπάρχει. Δεν βλέπουν ότι οι άνθρωποι ήταν ετεροκαθορισμένοι, ότι ήταν κλεισμένοι σε ένα (μικρότερο ή μεγαλύτερο) κλουβί, ότι η λιγότερη ή η περισσότερη τροφή που τους παρείχαν ήταν μεν κάτι το θετικό αλλά η στέρηση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, η στέρηση της δυνατότητας γι αυτοκαθορισμό σε ΟΛΑ τα κοινωνικά θέματα είναι ένα τεράστιο αρνητικό. (Σαν να κλέβουν από έναν πολλά καρβέλια και να του δίνουν πίσω τρία αντίδωρα και ταυτόχρονα να τον πείθουν ότι συνολικά αυτό είναι θετικό.)
ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΑΪΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ - ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ.
*ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ. Όταν
μια μειοψηφία κατακτά την εξουσία, μετατρέπεται αργά ή γρήγορα σε ένα νέο
ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ υποκείμενο.