Δηλαδή χωρίς λύκο (ολιγαρχική
εξουσία) πως θα είναι η κοινωνία; Να καταντήσει σαν την αρχαία αθηναϊκή
κοινωνία (της έστω και μερικής) δημοκρατίας (462 -322πΧ;) που δεν διάλεγε
λύκους να καθορίζουν τη φύλαξη των κοπαδιών τους και τη ζωή τους;; .Και τι κατάφερε
εκείνη η κοινωνία; Εντάξει, Σε σχέση, ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τις άλλες πόλεις της εποχής
έφτιαξε τεράστιο πολιτισμό, έβγαλε χιλιάδες ανθρώπους του πνεύματος, ενώ οι
άλλες δεν έβγαλαν ούτε έναν. Και τι έγινε; Ωραία. Έφτιαξε Παρθενώνα, θέατρα
κλπ. Η Σπάρτη πχ έφτιαξε το θέατρό της 400 περίπου χρόνια μετά την Αθήνα.
Εντάξει. Πολύ καθυστέρηση σε σχέση με την Αθήνα. Και τι έγινε όμως; Όχι
σκοτούρες. Διάλεξε κάποιο λύκο, διάλεξε τον καλύτερο λύκο για φύλακα στο κοπάδι
σου και έχε το κεφάλι σου ήσυχο.
ΥΓ Οι ολιγαρχικοί, όταν ακούν το
λαό να λέει το "ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ" τους πιάνει θλίψη, πανικός,
άγχος, θλίψη κοκ. Με αυτή την αντίληψη διαβρώνονται τα θεμέλια του εγκληματικού
μηχανισμού τους γιατί ξεσκεπάζεται η άκρως αντικοινωνική ύπαρξή τους. Γι αυτό
τρέχουν απεγνωσμένα να απαντήσουν με κάτι βλακείες του τύπου "Μη το λέτε
αυτό Κανείς άνθρωπος δεν είναι ίδιος με τους άλλους" "Μην αδικείτε
κάποιους καλούς ολιγαρχικούς - πολιτικούς - κλπ. ¨Όμως δυστυχώς γι αυτούς δεν
μπορούν να αντιμετωπίσουν ετούτη την πραγματικότητα. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ "ΟΛΟΙ
ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ". Δηλαδή όλοι τους θέλουν ως μειοψηφία να αποφασίζουν και
να επιβάλλουν στην πλειοψηφία ό,τι γουστάρουν. ΚΑΙ εδώ δεν μπορεί να υπάρξει
ΟΥΤΕ μια εξαίρεση στο άπειρο.
* Αν σε ένα σύστημα ταξιμεταφορών, ΟΛΟΙ οι ταξιτζήδες θα ήθελαν να είχαν την εξουσία να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στους πελάτες τους τον ΤΕΛΙΚΟ προορισμό που γουστάρει ο κάθε ταξιτζής (ως μειοψηφία) και οι πελάτες να μην είχαν καμιά δυνατότητα να δώσουν εντολή στον ταξιτζή να τους πάει όπου αποφασίζουν οι ίδιοι (για τον τελικό προορισμό τους) σημαίνει ότι ΟΛΟΙ αυτοί οι ταξιτζήδες είναι αντικοινωνικά - εγκληματικά στοιχεία, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.
*Δηλαδή ο κάθε ταξιτζής αν πηγαίνει τους πελάτες όπου γουστάρει και μετά να τους δουλεύει λέγοντάς τους "εσείς μας διαλέξατε - ψηφίσατε¨ τότε θα είναι εξ ορισμού καθίκι.
* Αν μπορεί, ως εξαίρεση, να υπάρχει και καλός παιδεραστής άλλο τόσο μπορεί να υπάρξει και καλός ολιγαρχικός.