bezedakos

bezedakos

24 Απριλίου 2021

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ Η ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΡΙΠΤΕ


 

ΑΝΑΒΑΖΩ το ίδιο κείμενο για τρίτη φορά τον τελευταίο χρόνο. Αφορμή είναι τα νέα ιατρικά δεδομένα τα οποία μας κάνει να σκεφτούμε ότι η λαϊκή πρακτική σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι εντελώς αβάσιμη. Δεν είναι εντελώς για απαξίωση.

* Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις είναι ανώτερη από όλα τα φάρμακα που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Πχ το βαλσαμόλαδο για πληγές ή για τον επιχείλιο έρπητα κλπ.

* Λίνκ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΡΙΝΙΚΟ ΣΠΡΕΪ

Ρινικό σπρέι που "σκοτώνει το 99,9% των σωματιδίων του κορονοϊού" ξεκίνησε να παράγεται στο Ισραήλ (msn.com)

Ακόμα και ΤΕΛΕΙΟ και αν είναι αυτό το σκεύασμα, ΣΙΓΑ να μην αφήσουν οι φαρμακευτικές εταιρίες παραγωγής εμβολίων και άλλων φαρμάκων για τις ιώσεις, να το αφήσουν να κυκλοφορήσει διεθνώς.

Α. *Μέλος της μακρόχρονης παρέας εξηγεί για πολλοστή φορά στην παρέα μας, τα λεγόμενα της γιαγιάς του .

* Στο χωριό της δεν αρρώστησε ούτε πέθανε κανένας από την Ισπανική γρίπη παρότι οι κάτοικοί του είχαν επαφές με τα γύρω κοντινά χωριά. Τα διπλανά χωριά που είναι σε απόσταση 1,5 έως 3 χιλιόμετρα, αποδεκατίστηκαν. Ελάχιστοι επέζησαν.

* Έλεγε η λοιπόν η γιαγιά: "Κάθε βράδυ κάναμε γαργάρες είτε με βαλσαμόλαδο (κυρίως) και όταν δεν είχαμε, κάναμε γαργάρες με ρίγανη και 2-3 φορές τη μέρα μυρίζαμε οινόπνευμα αφού πρώτα το τρίβαμε στα χέρια μας. Πριν να πάμε στην εκκλησία μυρίζαμε και όταν γυρνάγαμε μυρίζαμε πάλι. Ρουφάγαμε από τη μύτη, 3-4 φορές από το ένα ρουθούνι και το ίδιο κάναμε και από το άλλο μέχρι να πάει μέσα στη μύτη (στο βάθος) και όχι στο πλεμόνι (πνευμόνι). Παίρναμε μισή ανάσα και με την άλλη μισή μυρίζαμε με μικρές ρουφηξιές το οινόπνευμα. Αν δεν είχαμε οινόπνευμα τότε σκίζαμε, κόβαμε σκελίδες από σκόρδο και τις μυρίζαμε. Εγώ γιόκα μου αυτό το έκανα κάθε χειμώνα σε ούλη μου τη ζωή και δεν αρρώστησα ΠΟΤΕ από συνάχι."

* Η γιαγιά είχε το ΜΕΤΡΟ της.

* ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μάθαμε και δε θα μάθουμε αν υπάρχει κάποια δόση επιστημονικής αλήθειας στα λεγόμενα της γιαγιάς. Δεν θα μάθουμε αν κάτι έκανε σωστά η λαϊκή εμπειρία ή η επιτυχία τους ήταν θέμα DNA ή τύχης.

* Με αυτό δεν ασχολήθηκε η ολιγαρχική επιστήμη. Δεν θα έπρεπε να κάνει έρευνα (έστω και από επιστημονική περιέργεια) γιατί αν αυτά είχαν κάτι το αληθινό, θα ήταν ενάντια στα συμφέροντα της φαρμακοβιομηχανίας αφού τα υλικά θα ήταν εύκολα προσιτά σε όλους και έτσι δεν θα μπορούσαν να φτιάξουν φάρμακα να τα πουλήσουν.

Όμως πχ ΑΝ ΟΝΤΩΣ τα πιο πάνω είχαν αποτελεσματική προληπτική δράση ενάντια σε γρίπη, κορονοϊό κλπ, τότε η φαρμακοβιομηχανία θα έχανε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ετησίως. (Σήμερα μας λένε πχ ότι το οινόπνευμα σκοτώνει τον κορονοϊό στα χέρια μας. Γιατί να μην τον σκοτώνει ή να μην μειώνει κατά πολύ το φορτίο του και στη μύτη ή φάρυγγα δηλαδή εκεί που πολλαπλασιάζεται;)

* Στα ολιγαρχικά συστήματα, σε τέτοιες περιπτώσεις, αν υπάρχει λύση ΑΠΛΗ και οι φαρμακοβιομηχανίες δεν έχουν ακόμα λύση και ταυτόχρονα η απλή λύση δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης, τότε είτε την αποσιωπούν είτε τη συκοφαντούν μέχρι να πλασάρουν ό,τι τους συμφέρει ακόμα και αν ετούτο είναι πολύ κατώτερης ποιότητας.

* Ακόμα και αν ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αποτελεσματικά τα πιο πάνω μέτρα, σιγά να μην τα έλεγαν στον κόσμο οι κυβερνώντες και τα τσιράκια τους οι "ειδικοί". Αυτοί θα επέλεγαν την αγορά πλέον των 16.000. 000 εμβολίων και πολλών άλλων φαρμάκων για να έχουν και τη "δίκαιη" μίζα τους και όχι μόνο, αφήνοντας την κοινωνία να θρηνεί αμέτρητα θύματα.

* Δεν προτείνω σε κανένα να κάνει την πιο πάνω πρακτική, αφού δεν υπάρχουν επαρκή πειραματικά δεδομένα. (ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του)

* Απλά το γράφω για να πω ότι, ΑΝ η επιστήμη δεν ήταν στην υπηρεσία της ολιγαρχίας, θα ασχολούνταν με αυτά, σε τέτοιες ανάλογες περιπτώσεις και ΑΝ υπήρχε κάτι το καλό, τότε θα έκανε τις επιστημονικές προτάσεις με "ενδείξεις, αντενδείξεις, τρόποι χρήσης κλπ για το καλό της κοινωνίας).

Β. * Εκτός πραγματικότητας και τεράστιο ανέκδοτο αυτό που ακούμε τελευταία (και από την ολιγαρχική και «κομμουνιστική» αριστερά) περί αντικειμενικότητας της επιστήμης και περί ανάγκης για υποταγή στα λεγόμενά της.

* Στα ολιγαρχικά συστήματα οι όποιες επιστημονικές γνώσεις θα πρέπει να υποκειμενοποιηθούν. Δηλαδή θα πρέπει να συμβάλλουν στην παραγωγή αντικειμένων ή υπηρεσιών, στην πράξη.

* Όμως, όπως με το μαχαίρι (κάποτε ήταν επιστημονικό επίτευγμα) μπορείς να κόψεις ψωμί είτε να μαχαιρώσεις κάποιον, έτσι και με τις επιστημονικές γνώσεις. Πχ η γνώση για τη διάσπαση του ατόμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ειρηνικούς σκοπούς (παραγωγή ενέργειας) είτε για να κατασκευαστούν πυρηνικά όπλα από τους διεστραμμένους κλπ

ΥΓ Για να μιλά σήμερα η «αριστερά» περί αντικειμενικότητας της επιστήμης στην οποία θα πρέπει να υποτάσσονται οι υπήκοοι, δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν.

α. Είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος

β. Στέλνουν μήνυμα στο σύστημα ότι είναι δικοί τους και στηρίζουν το σύστημα.

Το πιο πιθανό είναι το δεύτερο και έτσι ο Μανιαδάκης δικαιώνεται από τον άλλο κόσμο, γιατί όταν έβαζε τους δικούς του στην ηγεσία κάποιων αριστερών κομμάτων ώστε να κάνουν ό,τι θέλει αυτός, τώρα οι άλλοι οικειοθελώς, από μόνοι τους έχουν γίνει δικοί του.