* Οι ολιγαρχικοί συνδικαλιστές των ολιγαρχικών κομμάτων οδηγούν σε αποτυχία όλες τις λαϊκές κινητοποιήσεις. Ο τρόπος με τον οποίο τις κάνουν, τις οδηγούν κατά 99,9% σε απόλυτη αποτυχία.
Δεν τους νοιάζουν τα άμεσα προβλήματα του λαού, δεν τους νοιάζουν οι λύσεις για τα άμεσα μεγάλα προβλήματά του. Αυτό που τους νοιάζει είναι ΜΟΝΟ η εξής διαδικασία και ο εξής σκοπός. 1. Κινητοποίηση του λαού με τα όποια αιτήματα. 2αΣε περίπτωση επιτυχίας (που σήμερα σχεδόν αποκλείεται) να φανούν αυτοί και το κόμμα τους ότι είναι αγωνιστές και να εξαργυρώσουν αύριο το «αγωνιστιλήκι» τους με ψηφαλάκια και 2β, σε περίπτωση αποτυχίας να αγανακτήσουν οι κινητοποιημένοι εναντίον των σημερινών κυβερνώντων και στις επόμενες ολιγαρχικές εκλογές να ψηφίσουν το δικό τους ολιγαρχικό κόμμα το οποίο θα τους υπόσχεται ότι θα τους λύσει τα συγκεκριμένα προβλήματα στο μέλλον .. (και κορώνα και γράμματα να κερδίζουν)
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΕΣΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
Τους νοιάζει ΜΟΝΟ η μελλοντική κομματική ή προσωπική εξουσία στο μέλλον και γι αυτό καλούν το λαό σε κινητοποιήσεις.
Εξήγηση (περιληπτικά) με ένα παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι μια ένοπλη ομάδα ληστών ληστεύει διαρκώς ένα ολόκληρο χωριό.
Πως μπορεί να σταματήσει αυτό;
α. Με την πειθώ; Οι κάτοικοι να προσπαθήσουν να τους πείσουν ότι κάνουν λάθος και ότι θα πρέπει να πάνε μόνοι τους στο δικαστήριο και να καταδικαστούν; Να βγαίνουν οι κάτοικοι κάθε μέρα στην πλατεία και να διαδηλώνουν με σύνθημα «τέλος στις ληστείες», ή «πηγαίνετε να δικαστείτε» κλπ ή β. Οι κάτοικοι να προτάξουν το αντίπαλο δέος;
Να προτάξουν δηλαδή στις κινητοποιήσεις του την ΑΠΕΙΛΗ ΧΡΗΣΗΣ της κατάλληλης και αποτελεσματικής ΑΝΤΙΒΙΑΣ η οποία θα απειλεί ολοκληρωτικά την φυσική ύπαρξη των ληστών..
Φυσικά μόνο η δεύτερη περίπτωση μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα.
Αυτό όμως που απειλεί ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ την ύπαρξη των ολιγαρχικών ληστών είναι μόνο η προοπτική της κατάληψης όλης της νομοθετικής της εκτελεστική και της δικαστικής εξουσίας στο λαό. Και με αυτό θα πρέπει να απειλείται η ολιγαρχία σε κάθε διαδήλωση και απεργία. Πχ μαζί με το αίτημα-σύνθημα «όχι στην ιδιωτικοποίηση της ενέργειας» θα πρέπει να μπαίνει και το αίτημα- σύνθημα – απειλή «ΟΛΗ Η ΕΚΤΕΛΣΤΙΚΗ, Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ»
Και όταν οι περισσότερες κινητοποιήσεις γίνονται με αυτή τη μορφή, όταν όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι υιοθετούν και προωθούν συνειδητά αυτή τη διπλή «αιτηματολογία» ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ θα αρχίζουν να κάνουν τις πρώτες κωλοτούμπες τους οι ολιγαρχικοί στο ΤΩΡΑ.
Όμως αυτή τη διπλή «αιτηματολογία» θα την πολεμήσουν με λύσσα όλα τα ολιγαρχικά συνδικαλιστικά στελέχη γιατί προοπτικά τους αφαιρεί το παντεσπάνι. Προέχει πάντα το δικό τους παντεσπάνι από την ικανοποίηση των λαϊκών αιτημάτων. Αυτή είναι η φύση του ολιγαρχισμού.
*Αν κάποιος μικρός και πολύ αδύνατος σε συναντήσει στο δρόμο και σου ζητήσει να κάνεις μία τούμπα, θα του πεις «άντε χάσου από εδώ». Αν όμως σου βγάλει ένα πιστόλι και σου πει να κάνεις μία τούμπα τότε θα κάνεις 15.
Αυτό σημαίνει ότι η επίτευξη του ΑΜΕΣΟΥ σκοπού στις ολιγαρχικές συγκρουσιακές σχέσεις, επιτυγχάνεται ΜΟΝΟ με το κατάλληλο μέσο και μέγεθος της ΕΜΜΕΣΗΣ ή μακροπρόθεσμης ΑΠΕΙΛΗΣ που μπορεί να ασκήσει ένα υποκείμενο πάνω σε άλλο υποκείμενο στο ΤΩΡΑ .
Διαφορετικά. Για να υπάρχει άμεσο όφελος, απαιτείται να μπολιαστεί με τα άμεσα καθημερινά αιτήματα, ο μακροπρόθεσμος σκοπός σου – αίτημα που να απειλεί πραγματικά στο μέλλον (και στο τώρα) το υποκείμενο που σου προκαλεί ζημία.
Κάποια στελέχη της ολιγαρχικοποιημένης αριστεράς, για να αποφύγουν την ένταξή τους στον επαναστατικό σκοπό για την εξουσία του λαού, σου λένε: «Σωστό το πρόταγμα αλλά τώρα, άμεσα τι κάνουμε. Υπάρχει και το τώρα».
(Το λένε έτσι για να δικαιολογήσουν τη στράτευσή τους σε ένα ολιγαρχικό κόμμα.)
Μα αυτό που κάνουν τώρα - άμεσα οι ίδιοι είναι μόνο μια τρύπα στο νερό. Ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα για το τώρα δεν επιφέρουν κανένα θετικό αποτέλεσμα στο τώρα αλλά αγωνίζονται για το δικό τους ολιγαρχικό μέλλον.
Κανένα ολιγαρχικό κόμμα δεν μπορεί να απειλήσει το ολιγαρχικό σύστημα και άρα κανένα άμεσο αίτημα του λαού δεν πρόκειται να ικανοποιηθεί στο ΤΩΡΑ όταν είναι ξεκομμένο - απομονωμένο από μια μελλοντική απειλή για το σύστημα .
Όταν τα άμεσα αιτήματα δεν συνοδεύονται από το έμμεσο αίτημα – απειλή για το σύστημα τότε είναι σαν να διψάει κάποιος πολύ και να θέλει να κατακτήσει μόνο το οξυγόνο και να αρνιέται να διεκδικήσει ταυτόχρονα και το υδρογόνο.
Συμπέρασμα. Να αφήσουν του κώλου τα νιάμερα.
Η προβολή στο ΤΩΡΑ του μελλοντικού, του ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟΥ σκοπού για το σύστημα είναι το ΜΟΝΟ μέσον για να έχουν κάποιες κατακτήσεις στο ΤΩΡΑ οι εργαζόμενοι
ΟΛΗ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ, Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ.
* ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ; Ο ακραίος ολιγαρχικός Τσίπρας φοράει πάλι τη μάσκα του δημοκράτη ανάλογα με τα δελτία καιρού.
Ο Τσίπρας έχει δύο θεούς. Ο ένας είναι ο εξουσιαστής βελζεβούλ που τον έχει κυριεύσει μέχρι το μεδούλι και ο άλλος είναι η Παναγία η φανερωμένη.
Είναι παίχτης ο άνθρωπος. Δεν παίζεται στον εμπαιγμό του λαού και των μελών του κόμματός του. Τελευταία που ρώτησε την Παναγία τη φανερωμένη για να του φανερώσει σε τι θέμα θα μπορούσε να ρωτηθεί και να αποφασίσει ο λαός , νομίζει ότι του υπέδειξε δημοψήφισμα για την ενέργεια.
Ο λαός ΔΕΝ θα πρέπει, κατά την άποψή του, να αποφασίζει για ΟΛΑ τα θέματα που τον αφορούν αλλά ΜΟΝΟ για εκείνα που θα νομίζει ότι η θεία έμπνευση θα του αποκαλύπτει. Εδώ στις περιπτώσεις που επιδρά δυναμικά μέσα του ο Βελζεβούλ απαγορεύεται να αποφασίζει ο λαός.
Πριν 1,5 μήνα περίπου, στις 14/5/14, στην τηλεοπτική του συνέντευξη στον αντένα και σε ερώτηση της Χούκλη αν ο Σύριζα θα κάνει δημοψήφισμα για το ευρώ, ο ιππέας του καλάμου απαντά. «Όχι δεν θα κάνουμε δημοψήφισμα για το ευρώ. Δημοψήφισμα θα κάνουμε για τη δανειακή σύμβαση και όχι για το ευρώ. Το θέμα του νομίσματος έχει κλείσει..».
Ο άνθρωπος έχει λαλήσει για εξουσία. Αποφασίζει αυτός για τι θα θέλει να αποφασίζει ο λαός…..
Ποιος είσαι ρε μάγκα που θέλεις να καθορίζεις εσύ για το τι θα πρέπει να αποφασίζει ο λαός: Ποιος είσαι εσύ που θέλεις να ορίζεις τη ζωή των ανθρώπων;
Αν κάποιος του έβαζε ένα καυλοεξουσιόμετρο θα έσπαζε τον δείκτη.
* ΟΧΙ στα ολιγαρχικά δημοψηφίσματα. Ναι στα Κληρωτά Νομοθετικά Σώματα (ΚΝΣ) όπως αναφέρεται στο κείμενο «ΠΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΊΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ». Όχι στα ολιγαρχικά δημοψηφίσματα . Γιατί να αποφασίζει ο λαός για ένα θέμα από τα δέκα χιλιάδες που τον αφορούν άμεσα και για όλα τα άλλα να αποφασίζουν οι ολιγαρχικοί εγκληματίες;
Ποια είναι η παγίδα των ολιγαρχικών δημοψηφισμάτων περιγράφεται στο κείμενο «Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ».