bezedakos

bezedakos

30 Μαΐου 2021

ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΟΛΟΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ


 



* Ο Σατανάς φοβάται και το διάολο και το λιβάνι και τρέχει μακριά.

* Και όλως διόλου τυχαία, η θνητότητα σε αυτούς είναι 0,00....0000000000000001%. Δηλαδή τίποτα.

*Ο κορονοϊός είναι σκεπτόμενο Ον (σε αντίθεση με κάποιους υπήκοους). Και σου λέει: "Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει", τι να κάνω σε αυτούς; Αν πάω θα με μπερδέψουν με κάτι μονοκλωνικά, (δεν ξέρω πως τα λένε) και με κάτι άλλα ματζούνια και ενώ θα πάω για μαλλί θα βγω πεθαμένος. Σε αυτά τα τέρατα ακόμα και αν μπω μέσα τους, το πολύ σε μια εβδομάδα θα είναι περδίκια!!!

* Ρε αυτοί είναι απείρως πιο τέρατα από εμένα. Δεν έχουν το σατανά τους. Αυτοί σκοτώνουν κάθε χρόνο, πολλούς περισσότερους υπηκόους από ότι σκοτώνω εγώ.

* Άρα να πάω ΜΟΝΟ στους "αγαθούς" υπηκόους, γιατί όπως λέει και μια κορονοπαροιμία "όπου υπάκουος υπήκοος και η μοίρα του".

* Εδώ τα εμβόλιά τους είναι η παιδική χαρά μου, είναι η ζωή μου, η ανάσα μου, η ψυχή μου, η αγάπη μου, η λατρεία μου, είναι ο σύμμαχός μου. Με βοηθούν να μεταλλάσσομαι, να διαιωνίζομαι, να κυκλοφορώ και όταν γουστάρω να σκοτώνω.

* Και όταν έναν εχθρό σου δεν μπορείς να τον νικήσεις θα πρέπει να γίνεις σύμμαχός του. Και αφού δεν μπορώ να νικήσω τα φάρμακα των ολιγαρχικών, τότε θα είμαστε φίλοι όσο αυτοί με τροφοδοτούν με εμβόλια και λοκ ντάουν, όσο μου δίνουν σάρκα υπηκόων, όσο τροφοδοτούν κόσμο με κουτοχορτοεμβόλια.

* Για του λόγου το αληθές, δείτε τι πάρτυ κάνω στις Σεϋχέλλες, και τα πάρυ που θα κάνω παντού (το αμέσως επόμενο στην Αγγλία)

ΥΓ. Κανείς τους λοιπόν δεν πέθανε. Αυτοί δεν φοβούνται ούτε τα Ικαριώτικα κορονοπάρτυ ούτε και τα Παρνηθιώτικα. Έχουν δεμένο το γάιδαρό τους. Ακόμα και αν κολλήσουν, ο κορονοϊός θα τους κλ@σει τις ορχιδέες, όπως λεκανε στον Τράμπ, Τζόνσον κλπ.

Δεν ψόφησε και ούτε θα ψοφήσει κανείς τους ώστε να τον κηδέψουν με τιμές αρχηγού κράτους και ο λαός να πανηγυρίζει όπως πανηγύριζε με τον θάνατο της Θάτσερ.

( Μόνο ένας Τούρκος πέθανε πέρσι στις 15 Απρίλη. (15/4/20) όταν ακόμα δεν υπήρχε κανένα φάρμακο.)