bezedakos

bezedakos

8 Φεβρουαρίου 2019

Ο ΜΑΡΞ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ





Το μόνο που προσθέτει στα χρόνια της ωριμότητάς του είναι ανάγκη για ταυτόχρονη αταξική κοινωνία επειδή δίχως αυτή, η δημοκρατία δεν θα είναι ολοκληρωμένη, δεν θα μπορέσει να πάει μακριά γιατί οι ολιγαρχικές τάξεις θα την ανατρέψουν.
Χρησιμοποιεί από το 1843 τη λέξη δημοκρατία και τη διαχωρίζει από τη λέξη ρεπούμπλικα που άλλοι διανοούμενοι της εποχής τους συνέχεαν – και μέχρι σήμερα θέλουν να τη συγχέουν -. Για την ανάγκη της κατάκτησης της δημοκρατίας γράφει λίγο αργότερα (1847) και στο «μανιφέστο»… κλπ.. μέχρι τον ύμνο στη δημοκρατική ρεπούμπλικα της παρισινής κομμούνας του 1871 (Όλη η ένοπλη, η νομοθετική και η δικαστική εξουσία στο λαό).
* Οι αστοί μας παρουσιάζουν τον Μαρξ σαν κάποιον δικτάτορα που μισεί το λαό και θέλει οι κομμουνιστές να εξουσιάζουν τους λαούς. Φυσικά αυτό είναι Γκαιμπελισμός.
* Οι λενινιστές ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ τις απόψεις του Μαρξ για τη δημοκρατία και το κόμμα γιατί έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με την αντιδημοκρατική και αντικομμουνιστική στόχευσή τους για κατάληψη της εξουσίας από το κόμμα.
* Κάποιοι αναρχικοί, για να κρατήσουν το ακροατήριό τους φανατισμένο και να μην έχουν διαρροές, παρουσιάζουν το Μαρξ σαν κάποιον δικτάτορα, δεσποτικό κλπ που άλλαξε γνώμη, που έβαλε νερό στο κρασί του το 1871 μετά την παρισινή κομμούνα. Φυσικά, αυτό είναι μεγάλο ψέμα, μεγάλη συκοφαντία, (αν δούμε τα γραπτά του από το 1843 και μετά) που εκτοξεύεται από φανατικούς «αγράμματους» αναρχικούς με στόχο να καλύψει τις μνησικακίες και συκοφαντίες του θεωρητικού τους Μπακούνιν περί δεσποτισμού του Μαρξ (όπως έγραψε στο βιβλίο του «η παρισινή κομμούνα και η ιδέα του κράτους» τον Ιούνιο του 1871 μη γνωρίζοντας ότι ο Μαρξ 1-2 μήνες νωρίτερα γράφει ύμνους για την κομμούνα. Έτσι για να τον καλύψουν, φτιάχνουν την Γκαιμπελίστικη θεωρία περί αναθεώρησης των απόψεων του Μαρξ από τον ίδιο, μετά το 1871. ) . Ισχυρίζονται το πιο πάνω αλλά δεν παρουσιάζουν ΟΥΤΕ ΕΝΑ γραπτό στοιχείο για να τεκμηριώσουν τον ισχυρισμό τους.