*Ο σεβασμός της
ανθρώπινης ζωής από την οπτική της προστασίας του είδους, η αλληλεγγύη, η
συνεργασία, η αλληλοβοήθεια κλπ είναι οι κεντρικές αξίες των ανθρωπιστικών
αξιών.
Χωρίς το πρώτο στοιχείο, δηλαδή την ανάπτυξη των αξιών του σεβασμού και της προστασίας του ανθρώπινου είδους (άρα χωρίς γλωσσικούς, θρησκευτικούς, φυλετικούς, οικονομικούς ή άλλους διαχωρισμούς και αντιπαλότητες μεταξύ των ανθρώπων) δεν υπάρχει πολιτισμός. Η ύπαρξη μόνο των δύο άλλων στοιχείων οδηγεί στη βαρβαρότητα ή είναι ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ή δηλώνει πολύ χαμηλό επίπεδο πολιτισμού. Πχ η σκέτη γνώση μπορεί να οδηγήσει στην υλική κατασκευή όπλων και να εξολοθρεύσει ή να κάνει μεγάλη καταστροφή στην ανθρωπότητα κλπ.
Επομένως δεν υπάρχει πολιτισμός βαρβάρων. Η βαρβαρότητα είναι το αντίθετο του πολιτισμού. Οι βάρβαροι απλά είναι απολίτιστοι γιατί δεν έχουν ανθρωπιστικές αξίες. Βάρβαροι μπορούν να υπάρχουν σε οποιαδήποτε κοινωνία
Σημείωση: Η έννοια πολιτισμικό βγαίνει από την έννοια του πολιτισμού και δηλώνει κάποιο στοιχείο πολιτισμού, ενώ η έννοια πολιτιστικό αφορά την πράξη διάδοσης στοιχείων πολιτισμού.
Χωρίς το πρώτο στοιχείο, δηλαδή την ανάπτυξη των αξιών του σεβασμού και της προστασίας του ανθρώπινου είδους (άρα χωρίς γλωσσικούς, θρησκευτικούς, φυλετικούς, οικονομικούς ή άλλους διαχωρισμούς και αντιπαλότητες μεταξύ των ανθρώπων) δεν υπάρχει πολιτισμός. Η ύπαρξη μόνο των δύο άλλων στοιχείων οδηγεί στη βαρβαρότητα ή είναι ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ή δηλώνει πολύ χαμηλό επίπεδο πολιτισμού. Πχ η σκέτη γνώση μπορεί να οδηγήσει στην υλική κατασκευή όπλων και να εξολοθρεύσει ή να κάνει μεγάλη καταστροφή στην ανθρωπότητα κλπ.
Επομένως δεν υπάρχει πολιτισμός βαρβάρων. Η βαρβαρότητα είναι το αντίθετο του πολιτισμού. Οι βάρβαροι απλά είναι απολίτιστοι γιατί δεν έχουν ανθρωπιστικές αξίες. Βάρβαροι μπορούν να υπάρχουν σε οποιαδήποτε κοινωνία
Σημείωση: Η έννοια πολιτισμικό βγαίνει από την έννοια του πολιτισμού και δηλώνει κάποιο στοιχείο πολιτισμού, ενώ η έννοια πολιτιστικό αφορά την πράξη διάδοσης στοιχείων πολιτισμού.
*ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ.
Έλληνας είναι και ο καλοκάγαθος Έλληνας είναι και ο παιδεραστής. Έλληνας είναι και ο φονιάς, Έλληνας είναι και εκείνος που αυτοθυσιάζεται για τους άλλους, Έλληνας είναι και ο φιλάνθρωπος, Έλληνας είναι και ο κλέφτης. Έλληνες ήταν και οι κλέφτες του 1821, Έλληνες ήταν και οι αρματωλοί συνεργάτες των Τούρκων, Έλληνες ήταν οι αγωνιστές της εθνικής αντίστασης, Έλληνες ήταν και οι Πουλικοί με τους Σουμπερίτες δοσίλογους της κατοχής. Έλληνας είναι και ο ανθρωπιστής, Έλληνας είναι και ο μισάνθρωπος. ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ 462 -322Πχ, Έλληνες ήταν και οι άλλοι των άλλων πόλεων της ίδιας εποχής, Για τον προσδιορισμό κάποιου δεν αρκεί ο χαρακτηρισμός Έλληνας. Χρειάζεται οποσδήποτε και κάποιο συνοδευτικό επίθετο ανάλογα με την περίπτωση. Πχ Έλληνας πολιτισμένος, Έλληνας βάρβαρος, Έλληνας ανθρωπιστής, Έλληνας μισάνθρωπος, Έλληνας δημοκράτης- πλειοψηφιαρχικός, Έλληνας ολιγαρχικός κοκ
Έλληνας είναι και ο καλοκάγαθος Έλληνας είναι και ο παιδεραστής. Έλληνας είναι και ο φονιάς, Έλληνας είναι και εκείνος που αυτοθυσιάζεται για τους άλλους, Έλληνας είναι και ο φιλάνθρωπος, Έλληνας είναι και ο κλέφτης. Έλληνες ήταν και οι κλέφτες του 1821, Έλληνες ήταν και οι αρματωλοί συνεργάτες των Τούρκων, Έλληνες ήταν οι αγωνιστές της εθνικής αντίστασης, Έλληνες ήταν και οι Πουλικοί με τους Σουμπερίτες δοσίλογους της κατοχής. Έλληνας είναι και ο ανθρωπιστής, Έλληνας είναι και ο μισάνθρωπος. ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ 462 -322Πχ, Έλληνες ήταν και οι άλλοι των άλλων πόλεων της ίδιας εποχής, Για τον προσδιορισμό κάποιου δεν αρκεί ο χαρακτηρισμός Έλληνας. Χρειάζεται οποσδήποτε και κάποιο συνοδευτικό επίθετο ανάλογα με την περίπτωση. Πχ Έλληνας πολιτισμένος, Έλληνας βάρβαρος, Έλληνας ανθρωπιστής, Έλληνας μισάνθρωπος, Έλληνας δημοκράτης- πλειοψηφιαρχικός, Έλληνας ολιγαρχικός κοκ
*(Στην Αθήνα του
462-322πΧ τον ΚΑΘΕ νόμο τον επέλεγε η πλειοψηφία του λαού και όχι μια
μειοψηφία. -Και πραγματική δημοκρατία υπάρχει όταν τον κάθε κοινωνικό κανόνα
τον επιλέγει η πλειονότητα- Την εξουσία την είχε ο λαός και όχι μια μειοψηφία η
οποία θα μπορούσε να κάνει ότι γουστάρει. Ε λοιπόν αυτό το σύστημα έβγαλε
χιλιάδες επιστήμονες, τεχνίτες, φιλοσόφους, έφτιαξε "Παρθενώνες" κλπ
και η ευμάρεια ήταν στα ύψη. Την ίδια περίοδο υπήρχαν τα ολιγαρχικά συστήματα
της Σπάρτης, της Μακεδονίας κλπ δηλαδή εκεί όπου οι λίγοι αποφάσιζαν και
επέβαλαν τον κάθε νόμο στους λαούς τους (όπως στους σημερινούς
παραφασισμούς-κοινοβουλευτισμούς και τους φασισμούς -χούντες-. Εκεί όμως όχι
μόνο δεν έβγαλαν σχεδόν ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ επιστήμονα αλλά ακόμα και τα θέατρά τους τα
έκτισαν μετά από 400 περίπου χρόνια σε σχέση με την Αθήνα (τεράστια
καθυστέρηση). Η σχέση ευμάρειας και πολιτισμού μεταξύ της Αθήνας και των άλλων
ολιγαρχικών Χωρών είναι σαν τη σχέση μεγέθους του ελέφαντα με μια μύγα. Το
σύστημα της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΡΧΙΑΣ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ανέπτυξε τέτοιο πολιτισμό, όσο καμιά
χώρα του κόσμου μέχρι σήμερα, αν συγκρίνουμε τον πληθυσμό και τη μικρή έκταση
των Αθηνών. - Γενικά, ο ελληνικός πολιτισμός σύμφωνα με διάφορους μελετητές,
αναπτύχθηκε κατά 99% εκείνη την περίοδο και στην Αθήνα. Βέβαια υπήρχαν διάφορες
διάσπαρτες πολύ μεγάλες πεφωτισμένες προσωπικότητες ανά τους αιώνες σε διάφορες
πόλεις, αλλά αν όχι το 99% σίγουρα ο μεγάλος πολιτισμός είναι προϊόν του
συστήματος της πλειοψηφιαρχίας – δημοκρατίας. Οι Φασίστες όμως ετούτη την
πραγματικότητα την κάνουν «γαργάρα» και προβάλουν για πρότυπο την καθυστερημένη
ολιγαρχική Σπάρτη η οποία δεν έβγαλε ΤΙΠΟΤΑ. -Έβγαλε τον «πολιτισμό του
καιάδα-. Συμπέρασμα. Έλληνες ήταν και οι Αθηναίοι και οι άλλοι. Όμως αυτός ο
τεράστιος πολιτισμός δεν ήταν αποτέλεσμα γενικά των Ελλήνων, του «αίματος» ή
της γλώσσας ή των εθίμων τους ή της θρησκείας τους, αλλά εκείνων των Ελλήνων
που υιοθέτησαν και πραγμάτωσαν τη δημοκρατία – πλειοψηφιαρχία - γιατί
διαφορετικά θα τον ανέπτυσσαν και οι άλλοι.- . Ο πολιτισμός αυτός είναι γέννημα
της πραγματικής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ- ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΡΧΙΑΣ γιατί πριν το 462 και μετά το 322
πχ δεν μπόρεσε να δημιουργηθεί κάτι ανάλογο. Κάθε άλλο... Είναι ο πολιτισμός
της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που εγκαθίδρυσαν μερικοί Έλληνες. ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ διαχρονικά,
προβάλουν, προτείνουν, έχουν για πρότυπό τους τα ολιγαρχικά συστήματα των άλλων
πόλεων και όχι της Αθήνας. Το σύστημα της Αθήνας που έδωσε αυτόν τον πολιτισμό
το μισούν θανάσιμα, γιατί είναι βάρβαροι και όχι πολιτισμένο.)
* Κάποιοι
μισάνθρωποι-ολιγαρχικοί λοιπόν, δηλαδή κάποιοι μέγιστοι ΒΑΡΒΑΡΟΙ - φασίστες και
άλλα αντιλαϊκά στοιχεία βάζουν μια ετικέτα έξω από την βαρβαρότητά της ύπαρξής
τους που γράφει πολιτισμός. Σκοπός τους είναι η προστασία και η επέκταση της
βαρβαρότητας τους. Σκοπός τους είναι να εκμεταλλεύονται κάποια κοινωνικά
προβλήματα ώστε να αποκτήσουν οπαδούς, τους οποίους κατόπιν θέλουν να
χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν μια άλλη βάρβαρη ολιγαρχία να καθίσει στο
σβέρκο του λαού (κάθε είδους χούντα).. Το μόνο που δεν τους νοιάζει είναι ο
λαός, αφού παλεύουν ώστε τελικά κάποια μειοψηφία καθικιών να κάτσει στο σβέρκο
του λαού, αφού μισούν απύθμενα την πλειοψηφιαρχία - δημοκρατία δηλαδή μισούν
απύθμενα το σύστημα που έδωσε τον τεράστιο πολιτισμό, μισούν το λαό και γενικά
τους συνανθρώπους τους και εναντιώνονται εχθρικά στην προοπτική μιας κοινωνίας
όπου "Ο ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ
ΛΑΟΥ".
Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ – ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΙ- ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ.
Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ – ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΙ- ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ.