Ρεφορμισμός
είναι μια "κινηματική" αντίληψη, η οποία προβάλει ως σωστό τρόπο για
να φθάσει ο άνθρωπος σε μια καλύτερη κοινωνία, τις διαρκείς μικρές ή μεγάλες
μεταρρυθμίσεις εντός του κάθε υπάρχοντος ολιγαρχικού συστήματος.
Βασικά αρνείται το πρόταγμα του αντίπαλου δέους, αρνείται την ριζική, την
επαναστατική αλλαγή του συστήματος. Ο μεταρρυθμισμός ΘΕΛΕΙ να αγνοεί δεκάδες
δεδομένα και κοινωνικούς νόμους.
Για παράδειγμα:
1. ΘΕΛΕΙ να αγνοεί ότι ακόμα και με χιλιάδες χρόνια
μεταρρυθμίσεων η ολιγαρχία εξακολουθεί να είναι στην εξουσία, ότι «ζει και
βασιλεύει» ακόμα.
2.ΘΕΛΕΙ να αγνοεί ότι παρά τους μεταρρυθμιστικούς αγώνες αιώνων, η
ολιγαρχία δύναται, δια μέσου της κατοχής της ένοπλης εκτελεστικής, να
παίρνει πίσω, ανά πάσα στιγμή όταν θεωρεί αναγκαίο γι αυτήν, όλες τις
προηγούμενες υποχωρήσεις της προς τους λαούς.
3. ΘΕΛΕΙ να αγνοεί επίσης ότι μια μικρή υποχώρησή της
(απώλεια συμφερόντων της) σε έναν τομέα μπορεί να την καλύπτει, σχεδόν αυτόματα,
με κέρδη από άλλους τομείς. (Πχ μια πιθανή υποχώρηση και κατάργηση του
ΕΝΦΙΑ, να την αναπληρώσει με αυξήσεις φόρων σε άλλους τομείς)
4. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΕΣ ΛΑΪΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ
ΠΡΟΤΑΓΜΑ, ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΝ
ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ
ΔΕΟΣ. (Για το τι είναι αντίπαλο δέος υπάρχει το κείμενο: «ΓΙΑ ΤΗ
ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΔΕΟΥΣ»)
Αυτό το επαναστατικό πρόταγμα (αντίπαλο δέος) το οποίο είναι
καθοριστικό για την ύπαρξη ή όχι κάποιων λαϊκών κατακτήσεων στο σήμερα, οι
ρεφορμιστές το καταπολεμούν με λύσσα. Έτσι αποκόπτουν την πρακτική
δυνατότητα για κάποιες λαϊκές κατακτήσεις στο σήμερα για τις οποίες
ΔΗΘΕΝ κόπτονται.
Ο ρεφορμισμός-μεταρρυθμισμός επιδιώκει να μπαίνει μέσα στο
ολιγαρχικό σύστημα, μέσα στους ολιγαρχικούς θεσμούς , ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ (όπως
λέει) ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ.
Στην πραγματικότητα όμως είναι σαν να μας λέει ότι θα πρέπει να αφήσουμε
να μας καταπιεί ο βόας και εμείς από τα μέσα του να παλέψουμε να του αλλάξουμε
το DΝΑ για να τον κάνουμε από σαρκοβόρο σε φυτοφάγο!!!
Εν κατακλείδι, είναι δεκάδες τα στοιχεία και οι κοινωνικές νομοτέλειες που
θέλουν να αγνοούν.
ΕΙΝΑΙ
ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΜΑΞΙΜΑΛΙΣΤΕΣ
Δεν αρκεί που θέλουν να αγνοούν βασικά στοιχεία της κοινωνικής πραγματικότητας
αλλά
επί πλέον χρησιμοποιούν την τακτική εκείνου του κλέφτη, ο οποίος φωνάζει
τρέχοντας «πιάστε τον κλέφτη», όπως φωνάζουν και εκείνοι που τον κυνηγούν.
Δηλαδή κατηγορούν τους ρεαλιστές επαναστάτες για μαξιμαλισμό, ήτοι τους
κατηγορούν ότι διεκδικούν το μέγιστο που είναι όμως ανέφικτο.
Όμως στην πραγματικότητα οι μέγιστοι μαξιμαλιστές είναι οι ίδιοι γιατί και αυτό
το ελάχιστο που λένε ότι διεκδικούν κάθε φορά, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ανέφικτο να πραγματωθεί,
από τη στιγμή που στην κοινωνία δεν υπάρχει ένα ισχυρό αντίπαλο δέος.
Και την ύπαρξη αυτού του αντίπαλου δέους την πολεμούν άλλοτε για να
την φθείρουν και άλλοτε για να την τσακίσουν αν μπορούν.
Είναι οι χειρότεροι μαξιμαλιστές, γιατί με την προωθούμενη αντίληψή τους
όχι μόνο δεν μπορεί να κατακτηθεί συνολικά κάτι το θετικό για τους λαούς αλλά
επί πλέον στέκονται εμπόδιο στον πιο ΒΑΣΙΚΟ ΟΡΟ που απαιτείται για τις
πιο μικρές και μεγάλες λαϊκές κατακτήσεις. Δηλαδή στέκονται εμπόδιο και
εναντιώνονται πολεμικά κατά της ύπαρξης και της ΜΕΓΈΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ
ΔΕΟΥΣ. Είναι ουσιαστικά εχθροί των λαών και ντε φάκτο σύμμαχοι
του συστήματος.
ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΤΟΥ ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕΙΡHΝΙΣΜΟΣ
;
Εδώ θα πρέπει να κάνουμε έναν διαχωρισμό μεταξύ των ηγετών του ρεφορμισμού από
τους απλούς ακόλουθούς τους οι περισσότεροι των οποίων μπορεί να είναι και
καλοπροαίρετοι άνθρωποι.
α. Οι πρώτοι (ηγέτες) είναι εξουσιομανείς
ολιγαρχικοί. Είναι άρρωστοι για αύξηση της προσωπικής τους εξουσίας, της
προσωπικής τους προβολής. Διακατέχονται από μια ανόητη και εγκληματική
ματαιοδοξία. Είναι βαριά ψυχικά ασθενείς είτε έχουν συνείδηση αυτού είτε όχι.
Είναι οι μέγιστοι εγκληματίες.
Εδώ φτιάχνουν ένα μαγαζί που να πουλάει ιδιαίτερες ελπίδες στο λαό
και μετά αρχίζουν το ψάρεμα ακολούθων οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να πετύχουν
τα ιδιοτελή αντικοινωνικά ψυχολογικά ή υλικά συμφέροντά τους. Το να
θέλουν να εξουσιάζουν, να θέλουν να ορίζουν τη ζωή των άλλων όπως επιθυμούν
αυτοί, σημαίνει βαθιά ψυχική ασθένεια. Δεν θα επεκταθούμε άλλο για το ποιόν
τους. Ήδη έχουν γραφτεί αρκετά βιβλία από επιστήμονες ψυχολόγους που όμως, όπως
είναι προφανές, τα έργα τους δεν τυχαίνουν και της καλύτερης προβολής. Πχ ένα
σχετικό βιβλίο είναι εκείνο του νευρολόγου γιατρού Ντέϊβιντ ‘Οουεν με τίτλο:
«ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΗΓΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ».
β. Οι ακόλουθοι. Να πούμε παραστατικά, ότι πολλοί από
τους ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ των ηγετών του ρεφορμισμού
διακατέχονται από μεγάλο ΦΟΒΟ και αρκετή ΑΓΝΟΙΑ για
τους νόμους της κοινωνικής κίνησης. Αρκετοί είναι καλοπροαίρετοι και με
κάποια μικρή ή μεγάλη θέληση για κοινωνική προσφορά. Όμως ο φόβος και η
άγνοια ναι μεν τους φέρνει σε ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ σύγκρουση με
την επιθυμία τους για κοινωνική προσφορά αλλά τελικά ο φόβος κυρίως και η
άγνοια τους σπρώχνει στο να ακολουθήσουν τελικά μια άκρως αντικοινωνική οδό. (
Ας αποκαλέσουμε το Φόβο, την Άγνοια και την αντίρροπη
προς αυτά τα στοιχεία θετική δύναμη της Συνείδησης, με την
έκφραση «Σύνδρομο ΦΑ-Σ».)
ΦΟΒΟΣ. Διακατέχονται από πολύ μεγάλο φόβο (δηλαδή
φοβία) όπου ακόμα και η απλή σκέψη ότι μια πιθανή αντιπαράθεση με το
σύστημα επιφέρει στη ζωή τους αρνητικές επιπτώσεις , τους αποτρέπει
και από την παραμικρή κίνηση εναντίον της ουσίας – ύπαρξης του
συστήματος. Τεράστιος φόβος είναι φωλιασμένος βαθειά μέσα τους. Η
σκέψη ότι μπορεί να γίνουν στόχος του ολιγαρχικού συστήματος, τους
παραλύει. Πολύ μεγάλος φόβος για «αντίποινα» από την πλευρά του συστήματος. Δεν
έχουν την πρόθεση να βάλουν το παραμικρό πραγματικό ρίσκο στη ζωή τους για να
βοηθήσουν τον συνάνθρωπό τους.
Ο πολύ μεγάλος φόβος που νιώθουν, είναι το βασικότερο στοιχείο για τον τελικό
καθορισμό της στάσης τους απέναντι στο εγκληματικό ολιγαρχικό σύστημα.
ΑΓΝΟΙΑ. Η άγνοια τους όχι μόνο για τους βασικούς νόμους της
κοινωνικής κίνησης αλλά και για σχετικά απλά πράγματα που αφορούν την
ουσία του ολιγαρχικού συστήματος, είναι πανεύκολο να διαπιστωθεί. Εκτός τούτου
συμβαίνει πολλάκις να αρνούνται να ακούσουν κάτι που αντανακλά περισσότερο την
πραγματικότητα αλλά ταυτόχρονα είναι αντίθετο στις διαμορφωμένες απόψεις τους.
ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ σύγκρουση. Από την άλλη πλευρά υπάρχει εντός τους
και μια άλλη διάσταση. Υπάρχει η καλή προαίρεση για κοινωνική προσφορά.
Υπάρχουν μέσα στη συνείδηση κάποια ανθρωπιστικά στοιχεία.
Αυτή όμως η θετική διάσταση έρχεται σε διαρκή σύγκρουση με τον μεγάλο φόβο
που τους προκαλεί η σκέψη για εναντίωση στο σύστημα δηλαδή για εναντίωση στις
αιτίες όλων των βασικών ανθρώπινων δυστυχιών κοινωνικής προέλευσης.Από
τούτη τη σύγκρουση βγαίνει τελικά νικητής το ολιγαρχικό σύστημα. Ο
μεγάλος φόβος παραλύει το καλοπροαίρετο άτομο είτε έχει συνείδηση αυτής της
εσωτερικής του σύγκρουσης είτε όχι.
Όμως ο
ηττημένος θέλει κάτι να κάνει που να είναι θετικό για την κοινωνία. Διαλέγει λοιπόν μια
συμπεριφορά ή αλλιώς κάποια είδη κοινωνικής προσφοράς, όπου όπως
πιστεύει, δεν θα προκαλέσει την αντίδραση - οργή του συστήματος και
έτσι δεν θα υποστεί τα αντίποινα του.Ποιες μπορεί να είναι αυτές οι
δραστηριότητες;
Σε ακτιβιστικό επίπεδο μπορεί να είναι η ενασχόληση με την
οικολογία εντός των πλαισίων του συστήματος, με την βοήθεια ανήμπορων
συνανθρώπων του, με τη διεκδίκηση της άρσης συγκεκριμένων αντιλαϊκών
μέτρων, και γενικά με διάφορα άλλα θέματα για τα οποία το σύστημα
επιτρέπει την ενασχόληση των υπηκόων του ή τουλάχιστον δεν την καταδιώκει
έμπρακτα.
Σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο θα διαλέξει κόμματα όπως ΠΑΣΟΚ,
ΣΥΡΙΖΑ ή άλλο συστημικό, ρεφορμιστικό κόμμα έτσι ώστε ταυτόχρονα να ελπίζει ότι
ίσως μπορεί να γίνει και κάτι θετικό. Μπορεί, σε επίπεδο κεντρικών πολιτικών
διεκδικήσεων, να προωθεί πχ «θετικές» συνταγματικές αλλαγές ή
δημοψηφίσματα, κλπ ή οτιδήποτε άλλο που δεν αμφισβητεί όμως την
ύπαρξη της ολιγαρχίας στην εξουσία και που φυσικά τελικά δεν θα είναι πρακτικά
θετικό.Ποτέ και πουθενά δεν θα προωθήσει την αφαίρεση της εξουσίας από τα
χέρια των λίγων δηλαδή την αφαίρεση της ένοπλης εκτελεστικής (πρωτίστως), της
νομοθετικής και της δικαστικής εξουσίας από την ολιγαρχία, γιατί
ξέρουν ότι κάτι τέτοιο σημαίνει απειλή κατά της ύπαρξης του ολιγαρχικού
συστήματος και σαν συνέπεια αυτού, σημαίνει σύγκρουση με την
ουσία του.
Αγνοούν «επιδεικτικά» το σημαντικότερο από όλα τα θέματα. Δηλαδή την
κατοχή της ένοπλης εκτελεστικής.
Αφήνουν να εννοηθεί, είτε το λένε ευθέως είτε όχι, ότι οι θετικές αλλαγές στην
κοινωνία μπορούν να επιτευχθούν και ας ανήκει η ένοπλη
εκτελεστική στους εγκληματίες ολιγαρχικούς!!!! Διαπράττουν έτσι την χειρότερη
προσβολή στην ανθρώπινη νοημοσύνη.
Λένε ότι: «Μπορεί να παραμείνει η ένοπλη εκτελεστική στα χέρια
εκείνων που την έχουν σήμερα. Αν αύριο η πλειοψηφία του λαού μπορεί να
αποφασίζει για κάποια πράγματα, τότε η ένοπλη εκτελεστική θα υπακούει στις
εντολές του λαού»!!! Δηλαδή ισχυρίζονται ότι υπάρχει περίπτωση
η ολιγαρχία, όταν δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της, να μην κάνει
χρήση των όπλων που κατέχει εναντίον του λαού και ότι ο ένοπλος ολιγαρχικός
μηχανισμός της αποτελείται από αγγελούδια που ανυπομονούν να εκτελούν εντολές
της πλειοψηφίας του λαού.!!!Είναι δηλαδή και ανιστόρητοι (χιλιάδες
παραδείγματα) και επικίνδυνα κρανιόκενοι.
Προσπερνούν την πραγματικότητα που βοά. Ξεπερνούν ότι η θέληση της
πλειοψηφίας του λαού αντιτίθεται σχεδόν σε κάθε καθημερινό «νόμο» του
συστήματος και ότι οι ολιγαρχικοί, χάρη στην κατοχή της
ένοπλης εκτελεστικής, μπορούν και επιβάλλουν αυτούς τους «νόμους» στην
κοινωνία.
(Σε αυτό γιατί δεν αντιδρά η ένοπλη εκτελεστική υπέρ του λαού;)
Η
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ «ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΦΑ-Σ»
Ο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕΙΡHΝΙΣΜΟΣ
Τα άτομα που
διακατέχονται από το «σύνδρομο ΦΑ-Σ», για να δικαιολογήσουν πρωτίστως στους
εαυτούς τους και κατόπιν στους άλλους, την τελική και ντε φάκτο
αντικοινωνική τους στάση που υπαγορεύεται από συγκεκριμένη δειλία, καταφεύγουν
σε διάφορα «επιχειρήματα».
Μπορεί να ξεκινάνε ισχυριζόμενοι ότι η συντριβή της ολιγαρχίας και η
εγκαθίδρυση της εξουσίας του λαού είναι κάτι το ανέφικτο και να φθάνουν
μέχρι την (δήθεν) υποστήριξη ενός απόλυτου και ανύπαρκτου φιλειρηνισμού.Σε
τούτη τη σχετική διαδικασία αντιπαράθεσης επιχειρημάτων, όταν
εξανεμιστούν τα επιχειρήματά τους που εκφράζουν το μερικό ή το συνολικό
ανέφικτο για την εξουσία των λαών (γιατί είναι εφικτή σήμερα η δημιουργία
ενός κινήματος με κατάλληλο μέγεθος που θα λειτουργεί σαν αντίπαλο δέος στο
σύστημα ) ή και των άλλων επιχειρημάτων που θέλουν
να «διυλίζουν τον κώνωπα», καταφεύγουν τελικά στην υποκρισία της
υποστήριξης ενός απόλυτου φιλειρηνισμού. (Από ψυχολογικής άποψης ο
«φιλειρηνισμός τους» έρχεται είτε συνειδητά είτε υποσυνείδητα ή ασυνείδητα πιο
κοντά στο κεντρικό ζητούμενο γι αυτούς που είναι η φοβία τους)Σου λένε
λοιπόν ότι «σε μια επανάσταση θα υπάρχουν ανθρώπινα θύματα και ότι αυτό
είναι αντίθετο των προσωπικών μας αξιών» ή «αν προσπαθήσουμε να
πάρουμε την ένοπλη εκτελεστική από τους ολιγαρχικούς, τότε αυτοί θα αντιδράσουν
βίαια και έτσι θα έχουμε ανθρώπινα θύματα. Άρα μόνο ειρηνικά, με διαρκείς
μεταρρυθμίσεις μπορούμε να προχωράμε προς την κατεύθυνση μιας καλύτερης
κοινωνίας. Γι αυτό την προοπτική της επαναστατικής αλλαγής την
καταργούμε εντελώς από το πρόταγμά μας».Εδώ τα ρεφορμιστικά
αντικοινωνικά υποκείμενα πέφτουν σε δεκάδες αντιφάσεις και η υποκρισία τους
φθάνει στα ουράνια.
Ενώ προηγουμένως μας λένε ότι δεν χρειάζεται η ένοπλη εκτελεστική εξουσία
να περάσει στα χέρια του λαού γιατί η υπάρχουσα ολιγαρχική ένοπλη εκτελεστική
θα σέβεται τις αποφάσεις της πλειοψηφίας του λαού (αγγελούδια), τώρα μας λένε
ότι αν ο λαός (πλειοψηφία) θα προσπαθήσει να πάρει την ένοπλη
εκτελεστική, τότε αυτοί θα αντιδράσουν και θα έχουμε θύματα. Τώρα δηλαδή οι
ολιγαρχικοί δεν θα σέβονται πια τη θέληση της πλειοψηφίας!!!
Παρουσιάζονται λοιπόν υποκριτικά σαν μέγιστοι ανθρωπιστές που αγωνίζονται ώστε
να μην υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ανθρώπινο θύμα γιατί πιστεύουν δήθεν ότι και η κάθε
ξεχωριστή ανθρώπινη ζωή έχει τεράστια αξία. (Που όντως έχει, όπως έχει και η
ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, την οποία όπως θα δούμε την παραβλέπουν.)
Όμως στρουθοκαμηλίζουν εσκεμμένα απέναντι στην σκληρή πραγματικότητα.
Δεν βάζουν στη ζυγαριά τα υπαρκτά δεδομένα. Δεν θα βάλουν στο ένα μέρος της
ζυγαριάς τους ωκεανούς ανθρώπινου αίματος που έχει ήδη χυθεί με τους πολέμους,
με τις ολιγαρχικές αυτές ακραίες αντιπαλότητες. Δεν θα βάλουν στο ίδιο μέρος
της ζυγαριάς τις εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές που χάθηκαν εξ αιτίας μεγάλης
φτώχειας, πείνας, έλλειψης ιατρικής περίθαλψης κοκ. Και ούτε θα βάλουν στο ίδιο
μέρος της ζυγαριάς τα πολύ περισσότερα εκατομμύρια, σημερινά και αυριανά θύματα
της ολιγαρχίας, που θα υπάρξουν σίγουρα, μετά από νέους
ιμπεριαλιστικούς και ταξικούς πολέμους.
Και ο στρουθοκαμηλισμός τους φτάνει ως το σημείο να μη θέλουν να κάνουν ούτε
και έναν πολύ απλό λογαριασμό.
Δέκα πέντε περίπου εκατομμύρια ΠΑΙΔΙΑ, (οι άνθρωποι πριν την εφηβεία
τους) πεθαίνουν κάθε χρόνο από πείνα, έλλειψη φθηνών φαρμάκων , από δουλεία
κοκ.
ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΕΚΕΤΟΜΜΥΡΙΑ (μόνο) ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!
Τώρα αν πάρουν ΟΛΕΣ τις μεγάλες λαϊκές επαναστάσεις των τελευταίων αιώνων
και αθροίσουν τα θύματα, που μας αναφέρουν οι ιστορικές πηγές, θα δουν
ότι αυτά δεν είναι παρά ένα πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με τα παιδιά
θύματα του ολιγαρχικού συστήματος μέσα σε ένα ΜΟΝΟ χρόνο. Τι
σύγκριση να κάνει κανείς!!! Τι αποτέλεσμα να βγάλει αν προσθέσει ΟΛΑ τα θύματα
του ολιγαρχικού συστήματος (όχι μόνο παιδιά) τον τελευταίο, ας πούμε,
αιώνα; Πόσα δισεκατομμύρια ανθρώπινες ψυχές, μάτωσε, πόνεσε
και ξεπάστρεψε το «σατανικό» αυτό σύστημα των διεστραμμένων
υπάρξεων; (Και πόσα περισσότερα προμηνύονται για το κοντινό και για το μακρινό
μέλλον όσο είναι ζωντανή η ολιγαρχία;)Όντως η κάθε κοινωνική επανάσταση
έχει και τα θύματά της. Η χειρότερη σε θύματα επανάσταση ήταν και θα είναι μια
απλή «παρανυχίδα», σε σχέση με τα θύματα που
προκαλούσε ή και θα συνεχίζει να προκαλεί το ολιγαρχικό σύστημα. Τεράστια η
διαφορά.
Υπήρχαν όμως στην ιστορία και κάποιες «βελούδινες» ή λιγότερο αιματηρές
επαναστάσεις. Αυτές γίνονται όταν το μέγεθος και η αποφασιστικότητα του
λαού να ανατρέψει τους τυράννους του είναι τέτοια ώστε να παραλύει κάθε
δυνατότητα αντίδρασης του συστήματος, αφού τα βασικά στηρίγματα του
περνούν στην πλευρά των λαών.
Αυτός ο φιλειρηνισμός των ηγετών των ρεφορμιστών είναι απόλυτα υποκριτικός.
Στην ουσία δεν τους νοιάζει καθόλου καμιά ανθρώπινη ζωή. Το μόνο που τους
νοιάζει είναι η προσωπική τους ανάδειξη, τα προσωπικά τους υλικά ή ψυχολογικά
συμφέροντα, ο εαυτούλης τους. Οι ίδιοι είναι από τις μέγιστες εγκληματικές,
αντικοινωνικές υπάρξεις. Απλά πουλάνε σάπιες ελπίδες σε ένα κάποιο άλλο
ολιγαρχικό μαγαζί.
Δυστυχώς κάποιοι καλοπροαίρετοι ακόλουθοί τους θα βρουν στα
ιδεολογήματά τους μια καλή δικαιολογία την οποία αποζητά η φοβισμένη τους
ύπαρξη.
Κάποιοι καλοπροαίρετοι θα τους ακολουθούν από φόβο, άλλοι από άγνοια των
βασικών νόμων της κοινωνικής κίνησης ενώ μερικοί και για τους δύο λόγους
ταυτόχρονα.
Έτσι όμως κόβουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται οι ίδιοι και ταυτόχρονα
προκαλούν μεγάλο κακό στο λαό αφού χτυπούν τη μεγέθυνση του ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΔΕΟΥΣ που
είναι εκ των ων ουκ άνευ για την απελευθέρωση των λαών.